Moinen varoitusteksti Vick-rasian kyljessä on teksti joka minulta on ennen jäänyt huomaamatta. Eipä jää enää, ei suinkaan.

Kiusallinen kurkkukipu ja käheys on piinannut minua rempasta alkaen. Tietysti kun on kämppä ollut täynnä pölyä viikon verran. Eilen ajattelin korjata tilannetta hieman ja ostin -mukamas kurkkupastilleja. Juuri tuon mainitsemani Vick-rasian. Ja niin sitten päivän ja illan mittaan söin koko rasian aivan ittekseni. Mikään muu ei kurkusta alas mahtunutkaan kuin kaikki liemimäinen ja sen vuoksi elin eilisen päivän vuorotellen Vickejä ja vihreää teetä. Ja yö sitten kosti moisen velttouden.

Enpä ole moisia vatsakipuja ennen kohdannutkaan. Lupaan ja vannon, etten enää koskaa vähättele lasten mainitessa laktoosi ongelmistaan.

----------------------

Tänään minun on tehnut mieli roskaruokaa aamusta asti. Siis aivan oikeaa roskaruokaa esim. grillisapuskaa tms. Kummallista, koska en sellaisia yleensäkkään syö vaan minun heikkoushan on aina ja iänkaikkisesti makea.

Jännittää hieman ensi viikko. Silloin olen menossa monen päivän kuntoutuskartoitukseen, jolloin terveydentilanteeni todella punnitaan tonnilla. Toivottavasti järkyttävä bmi myös aiheuttaisi keskustelua eri lääkäreiden välille. Joskus olen jopa syönyt menestyksekkäästi Reductil laihdutuslääkkeitä, mutta nyt ollessani pitkkäkin pidemmällä sairauslomalla ei minulla enää moisiin ole varaa. Ja totuushan on että paras lääke laihduttamiseen olisi elämäntapojen muutos.  Helvetti, en oikein jaksais koko juttua enää. Heräisinpä aamulla normaalipainoisena ;) -tai edes paremmalla tuulella.

-------------------

Ja lupaamani keittiökuva. Kaakeloin itse ja olen tautisen ylpeä moisesta suorituksesta..


176283.jpg       176279.jpg  176284.jpg